2012年6月9日星期六

hang out day.

time past like river.
holiday is going to end.
before that,
i want to have a memory with my friend
and i get it.

x.6.12
i went out with this shapo.
(时间关系,叫不了那么多人,抱歉!)

first, we went to neway.
that time is just 10.45a.m. ++
when i reached there, 
i saw three sexy back.
is it i saw it before? 
when i walk near,
that is my darlinq!

feel surprise to met her there!
and also fong ping  ,  yuan xin

3 ex-classmates.

then, we went to our room and start our karaoke.
before they went in,they din't told us what room number they are!

as a result, when we decided to find them, we fault.
so, i ask the waiter there. when i reach in front the computer,
suddenly, my darlinq appeared!
her room is actually behind us!
oh my god. i was so blur that day!

then, we chat for awhile.



the one who is concentrate in her singing.:

after we finish our karaoke, we went to buy ticket. 
movie ticket.

then we went to popular.
出街必去之地,可想而知我们是多么有学问
XD

然后,我看到了!
我看到了我日盼夜盼的书!

我就知道这疏忽在这个月内出售
XD

unfortunately, i forget to brought popular card!
can someone borrow me?

在烦恼之际
抬头遥望的同时
我再次看到了熟悉的脸孔:
风平

背对着我的是另一个熟悉的漂亮背影
那是。。?

迈步走过去
另一个背影的脸出现了!
是我以前六年级的同班同学,紫萦
错愕了一秒,
我们便开始聊起天来

真是好久不见阿
在上一次看到对方是在今年上旬吧

聊了大概是多二十分钟吧,
我们就各走各的了

再看下时间
我们也是时候进戏院了

我们的白雪公主之旅
开始!


not bad movie.
但有抄袭的成分
有白雪公主的苹果,
睡美人的接吻情节,
幽灵公主的麒麟兽。

三个卡通的混合体


看过白雪公主后,
我们便到city chain 拿手表
在走进那店铺的那一刹那
我在惊觉,原来我本来还想带手表来换电磁的说
结果还是忘记了
......

然后我们便绕回wongkok 享用我们的下午茶

正在询问我想吃什么的陈立慧:


 :想到要吃什么了吗?

发觉到对坐得我在偷拍她的时候
[其实我很光明正大的在拍,咔嚓的声音也没关]
他,沉默了

 懒得再理睬我的他,细细翻阅起了菜单

怎么照片上他的表情,总挂着一种:
[我被欺负了]
的表情呢?

我并没有!


经过一番的考虑,被他挑出的食物有:



 无所事事的同时,
我拿起了刚刚的戏票,拍起照来

好美妙的数字呀!
1314

只差个520


再把相机一移,
咔嚓一声,
拍起了他谈吃的一幕
XD

镜头再移,移回眼前的食物
 我觉得不错吃的面包

 有maggi mee 味精的味道的鱼圆

把桌上的东西拍完后
再放下对方手机的那刹那
我还是非常手贱得拍了最后一张

有种我们已是大人的感觉
XD


话说,其实我的拍照技术也不错啊
=D




.v.v.v.v.v.v.v.v.v.v.v.v.v.v.v.v.v.v.v.v.v.v.v.v.v.v.v.v.v.v.v.v.v.v.v.v.v.v.v.v.v.v.v.v.v.v.

不知你们是否有试过
看着眼前的伴侣拿着相机
对着周围的死物乱拍一通
不仅对对方的样貌着密
情不自禁,拿起手机
记录下对方的那一幕


拿走对方的相机,开始查阅
猛然发觉,
在对方的高素质相机里头
在数百张照片里
只有那么一两张是自己的照片
顿时惊觉
原来对对方而言
自己连死物都不如


'纯粹是看到令座的情侣,突然有所感促'


♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.




明天,就是假期的最后一天
我开始害怕我的成绩
haiz.






.The end.

没有评论:

发表评论